lördag 12 november 2011

Urladdning

Min specialklass i spinningsalen känns i kroppen nu....90 minuter cykel med mestadels backar och några få raksträckor med intervaller. Det var långt ifrån fullsatt i salen men med "rätt" folk och rätta energin så spelar det mindre roll! Vi öste på från start till mål och jag kände i egenskap som instruktör en väldig gemenskap och kämparglädje bland de som var där!

För att bryta ned passet i överkomliga delar så jobbade vi i tre block på vardera 30 minuter. Detta gjorde att de 90 minuterna bara flög iväg! Morgondagens 60-minuters klass kommer kännas väldigt kort efter dagens utmaning...:)

Nu tar jag en välbehövligt lugn lördagkväll framför öppna spisen..och myser med min lilla familj! I morgon väntar en fullspäckad dag med först storhandling, sedan lunch hos svärföräldrarna i Norrköping och sedan så klart min spinningklass på kvällen! Sköna söndag!

1 kommentar:

  1. Låter skoj..O så idag är de fars dag..dax och åka och äta tårta...
    Ha en fin dag..

    SvaraRadera