fredag 23 december 2011

Häng på!

Varje julafton har jag som tradition att ge mig ut på ett löppass. Har gjort detta så länge jag kan minnas. Lika underbart varje gång då känslan efteråt när jag kommer in i värmen och all härlig julstämning är fantastisk!

Förra året var jag gravid och jag och mannen hade möjlighet att ta julaftonslöpningen tillsammans i ett snö-gnistande landskap. Denna gången får jag ge mig ut på en barnvagnslöpning på morgonen innan alla gäster kommer.....rätt skönt att ladda batterierna på detta sätt! Bästa starten på hela helgen garanterat! Häng på Ni med!

I dag har jag mest bakat och lagat mat och förberett vårat fredagsmys som i kväll kommer ha lite jul-tema! Om en stund ska jag åka in och instruera min älskade fredagsklass.....! Räknar med rätt möra ben sedan......!

God-Jul alla därute! Njut av julen, maten och av nära och kära och släng in lite träning också.......där det finns utrymme!

3 kommentarer:

  1. Haha vad roligt! Jag springer också alltid på julafton, och har dragit ihop ett gemensamt pass i år: http://fitnesscoachen.com/2011/12/10/virtuellt-gemensamt-loppass-pa-julafton/

    God jul!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Själv leder jag pass kl.10 på julafton. Riktigt härlig stämning och sen är man laddad för dagen =)

    SvaraRadera