söndag 18 december 2011

Underbara, härliga spinning


Ren träningsglädje!

Kvällens spinningpass var ett sådant där pass jag kommer att minnas med glädje. Intervaller var upplägget och vi rev av intervall på intervall och energin var kännbar i hela salen. En massa energi och glädje som gjorde mig alldeles galen av lycka!

Pass som det här väger upp de gånger det känns tyngre....vilken lycka det är att få instruera och ge andra människor(förhoppningsvis träningsglädje och vilja att ta ut sig totalt)

Fick även höra att en kund sedan flera år tillbaka på gymmet kommenterat mig i receptionen innan han gick. Jag fick höra att lilla JAG var anledningen till att han fortfarande tränar på WorldClass och att de måste hålla hårt i mig! Fy fasen vad glad jag blev och jag suger åt mig av varenda ord och kommer plocka fram detta ur minnet nästa gång jag känner mig mindre bra som instruktör....eller har en mindre bra dag!

Efter passet blev det snabbt hem för att klä julgranen och nu har jag precis avslutat en underbart god kvällsmat. Behovet av att fylla på med mycket energi var enormt ikväll......så gott surdegsbröd, ägg, avocado, kyckling, sallad på tomat och mozzarella samt avslutning med varma bär och kesella...smakade helt fantastiskt!

Borde nog dessutom komma i säng tidigt ikväll, men med en liten bebis som är kvällspigg så får vi se när jag får krama kudden....inga riktiga sömnrutiner än, men snart är det dags att börja jobba med det också!

Sov Gott alla!

5 kommentarer:

  1. Undrade just, jag har saknat dina inlägg! Sug åt dig av den fina kommentaren och precis som du själv sa: Ta fram den ur minnet när du behöver den!

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen BÄSTA instruktören Jenny! Underbart att du, trots man går på dina pass vecka efter vecka, pressar energin till max varje gång!! Det kallar jag en toppinstruktör!! Fantastisk energi idag!!

    SvaraRadera
  3. Sug åt dig av berömmet!

    Instruktören är så betydelsefull just för spinning tycker jag. Jag är kvar på min Huddingehall (fast jag funderar på att flytta till SATS) mest tack vare Sofie. Jag brukar säga till henne att hon är fantastisk, men nu tror jag jag ska säga det i receptionen också.

    SvaraRadera
  4. Härligt Jenny! Sug åt dig av de fina orden.

    SvaraRadera
  5. så underbart att få feedback fr kunder !=)

    SvaraRadera