torsdag 8 december 2011

Springa, springa, springa.....


Så gick mitt mantra i huvudet i dag under morgonens tidiga löprunda. Med frukosten precis landad i magen så bestämde sig Oliver för att ta en tidig förmiddags-tupplur och vad gör jag väl då? Så klart griper tag i tillfället och drar på mig löpkläderna för att sticka ut och springa. I dag något kortare sväng och fokus fick ligga på att bara hålla i farten så det ända jag tänkte var just springa, springa, springa....

Med tanke på att dagens löpning var en liten bonus-runda(hade inte tänkt springa i dag) så är jag mycket nöjd med de 45 minuterna som jag landade på. Nu ser jag fram emot en helg som består av lite annan träning och då först och främst mina spinningpass, men även ett styrkepass på lördag.

Just det....mina Icebug är snart på väg hem till mig....längtar!

1 kommentar:

  1. Härligt att få ett bonusspring :) Jag hoppas jag hinner till spinningen i tid i morgon, kommer nog komma i sista sekunden!

    SvaraRadera