söndag 24 juni 2012

Fullt upp

Bloggen har blivit lite lidande de senaste dagarna då det varit minst sagt fullt upp! Midsommarfirande med familj och släkt ute i skägården och en hel del andra saker har gjort att dagarna varit fullspäckade. Även träningen har fått stå tillbaka lite några dagar förutom ett par morgonjoggar! Så med andra ord är jag grymt taggad inför veckans träning som kommer bestå av en hel del spinning och styrka och något färre löppass, MEN mer kvalité däremot.

Nu är det en vecka sedan jag körde spinning så jag är så otroligt taggad för uppgiften ikväll att bjuda mina kunder på ett riktigt grymt jobbigt intervallpass! Dessutom är tanken att jag ska hinna köra några styrkeövningar också, chins och dips samt bicepscurl. Borde bara ta några minuter så det SKA jag göra!

8 kommentarer:

  1. Har saknat dina pass, du är världens inspirationskälla! Ses i kväll!

    SvaraRadera
  2. Tänkte vara med i kväll för en gång skull. vi ses.
    kramar!

    SvaraRadera
  3. Hoppas kvällens pass går bra och att du haft en härlig midsommar!

    SvaraRadera
  4. Härligt! Jag ser också fram emot ny vecka, nya tag, mer struktur...

    SvaraRadera
  5. Har också haft mkt annat för mig sista veckan o midsommar, så mkt vila, men helt klart behövligt...
    Va rädd om dig / Kram

    SvaraRadera
  6. Den där spinningen.. Undra om jag fortfarande hatar det lika mycket hahaha

    SvaraRadera
  7. Låter som om du haft en fullspäckad men härlig tid. Ny energi kan jag tänka mig!

    SvaraRadera
  8. Hoppas att träningen gick bra igår!

    SvaraRadera