söndag 10 juni 2012

Laddar för fullt!

I morgon bitti står det tidig morgonlöpning på schemat så kläderna ska snart läggas fram och skorna ska fint få stå och vänta intill dörren. Blir snabbskorna i morgon tror jag! Laddar för fullt med kvällsmat och sedan lite mer fika på det, massage på mina trötta ben efter kvällens spinning och sedan sova på det och hoppas kan jag göra på att få en ostörd nattsömn, MEN vår minsting bestämmer  den biten....Han håller på att lära sig stå och gå och med det följer så klart lite mer orolig nattsömn. Minns att det var precis samma sak med vår tjeja när hon lärde sig en massa så påverkades nattsömnen. Flera uppvak och lite orolig. Igår natt så ville han absolut träna på att ställa sig upp i sängen oavbrutet i flera timmar innan han somnade av ren utmattning. Glad hela tiden, men med en lite trött mamma...

Men det brukar gå förvånansvärt bra ändå att ge sig iväg på morgonen då jag vet att det är en sådan grym känsla efteråt och dessutom har jag mitt mål att träna inför så det finns liksom inte en chans att jag hoppar möjligheten till lite löpning på egen hand.

3 kommentarer:

  1. Sara Demir10 juni, 2012

    Håller tummarna för att du får sova hyfsat bra iaf! Absolut värt att gå upp tidigt så du kan få till ett eget springpass och faktiskt brukar det vara betydligt härligare väder på morgonen så kör hårt!! Och tack för idag! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att natten blir bra och rundan skön!

    SvaraRadera
  3. Spännande för lille sonen att kunna stå upp. Men förstår att det blir lite tröttsamt för dig som förälder när han hellre står upp än ligger ner i sängen. Hoppas du fick en skön löpartur sedan på morgonen!

    SvaraRadera