måndag 18 juni 2012

Morgonlöpning-check!

Klockan 06.03 gick jag ut från huset.

Första 5 minuterna gick riktigt långsamt och segt.

Efter de första fem släppte det lite och benen bara rullade på i ett lugnt 5 minuters-tempo.

Upp till skogen och bara mata på med helt ok känsla i kroppen.

Springer aldrig med musik så jag njöt av fågelkvitter och la upp planen för veckan i huvudet medans jag sprang.

55 minuter senare var jag åter igen hemma.

Stretch och dusch.

Min grymma frukost med pannkakor och en stor hög keso och färska jordgubbar.

Kan nog inte få en bättre start på veckan!

8 kommentarer:

  1. Härligt! Det blir lunchlöpning för mig idag, ska precis sticka iväg! :)

    SvaraRadera
  2. Låter som en smaskig frukost! Vet inte om min mage hade pallat det (tyvärr). *lite avis* ;-)

    SvaraRadera
  3. Låter fint.. Jag har nyligen börjar springa med klocka och för mig är ett femminuters tempo inget avslappnat jobb. Får ligga i en del för att klara det men det tar sig.. Lite för sakta i min smak bara!

    SvaraRadera
  4. Härligt med morgonturer! Sngg jacka!

    Jag var själv ute imorse för att sedan slå mig ner med keso och färska bär. Likheten är slående :)

    SvaraRadera
  5. Här är det vila semester dagar just nu..
    Behövligt.....

    SvaraRadera
  6. Härlig start på veckan. Hoppas det fortsatt lika bra och ha nu en fin midsommar!

    SvaraRadera
  7. Bra jobbat! Glad midsommar!

    SvaraRadera
  8. Vilket härligt pass du fick till! Håller med om att gågelkvitter övervinner musik alla ggr!

    SvaraRadera