lördag 30 juni 2012

Snabbt besök på gymmet

Kort och effektivt är ett av mina bästa ledord just nu! I dag passade jag på att köra en styrka och springa intervaller på bandet när jag ändå var inne i stan för att lämna dottern på kalas! Snabba och effektiva minuter i gymmet med fokus överkroppsstytrka för att sedan följa upp med 5 km riktigt snabbt på bandet och därefter ett gäng intervaller. Grym känsla och riktigt tufft, men jag hade laddat på ordentligt så energin var det verkligen inget fel på! Flera sådana här pass, tack!

5 kommentarer:

  1. Intervaller på löpbandet gillar jag :) Såg dig förresten utanför Priso, misstänker att du var på väg till WC :D Jag hoppas verkligen jag hinner vara med på passet imorgon!

    SvaraRadera
  2. Sara Demir01 juli, 2012

    Älskar snabba effektiva pass! Man får en helt annan känsla efteråt av att jobba effektivt, tufft och fokuserat!

    SvaraRadera
  3. Kommer köra ett par löppass på gymmet nu sista träningsveckan. Vi syns kanske!!

    SvaraRadera
  4. Snabbt är ibland bäst! Variation är A&O

    SvaraRadera
  5. Sån känsla på och efter pass är ju underbart!
    Bra jobbat! :-)

    SvaraRadera