måndag 25 juni 2012

Har ni testat?

Var och storhandlade i går och hittade denna lilla goding av en ren slump. Såg den lilla burken brevid jordnötssmöret som jag redan tagit och vips så hamnade denna också i kundvagnen. Måste bara säga att detta är hur gott som helst!
Jag älskar mandlar och äter många nävar av dessa små godingar varje dag och detta mandelsmöret som passar underbart i coltingpannkakorna(som variation till jordnötssmöret), i smoothien, på bröd, på gröten.....finns hur mycket som helst att ha detta underbara smör på! Prova och njut! Men en förutsättning är att man gillar mandel så klart!

13 kommentarer:

  1. Måste testa denna, älskar allt med mandlar! Ska köpa mandelmjölken också tror jag, borde vara perfekt i smoothies!
    =)

    SvaraRadera
  2. Älskar också det där mandelsmöret! SÅ gott! rostade mandel... mmm! :D

    SvaraRadera
  3. Kan bara instämma! Underbart it is!!!

    SvaraRadera
  4. Mandelsmör är ju underbart gott!! Har inte testat Kung Markattas utan ett annat märke och det smakar gudomligt. Kan tänka mig att Kung Markattas mandelsmör är supergott för deras jordnötssmör är ju mums.

    SvaraRadera
  5. Låter spännande:) Får testa det!

    SvaraRadera
  6. Det är hur gott som helst. En liten klick på det mesta funkar för mig :)

    SvaraRadera
  7. Jag gillar mandel. Får nog testas! Tack för tipset! :-D

    SvaraRadera
  8. Har också varit sugen på att prova mandelsmör, men det har inte blivit av ännu. Måste verkligen göra det nu förstår jag!!! =)

    SvaraRadera
  9. Sara Demir25 juni, 2012

    Spännande!! Måste jag prova! Mandeltokig som jag är! :)

    SvaraRadera
  10. Kanon blogg
    http://sotasaker.com/

    SvaraRadera
  11. Säkert gott men så ruskigt dyrt!!

    SvaraRadera
  12. Nej, jag har inte gjort det än men är jättesugen. Det är dock svårt att få tag på har jag märkt men jobbar på det! Jag tror att det är mer min grej än jordnötssmör faktiskt.

    SvaraRadera
  13. Låter så gott!! Det skulle jag absolut vilja pröva på. Finns det månne i Finland?

    SvaraRadera