söndag 27 juni 2010

Långlöpningar


Det är inte så ofta mannen och jag har möjlighet att springa tillsammans, men denna helgen har vi faktiskt kunnat springa hela två gånger tillsammans.....underbart! Långlöpning har varit temat för att träna uthålligheten. Mycket roligare att springa de långa passen tillsammans även om vi inte springer och pratar. Vi har varit ute i skärgården och att springa där är något helt annat än det jag är van vid hemma. Så skönt att se lite nytt och bara njuta av underbar utsikt och härlig skog när man springer. Vi fick till två bra pass på vardera ca 16-17 km. I dag har det blivit löparvila eftersom benen kändes lite slitna så det blev styrketräning i kväll istället. Blev ett riktigt bra pass och då jag inte kört styrka på tre dagar så kände jag mig riktigt stark och pigg! Härligt! NU behöver jag massage på benen, men tyvärr får det nog vänta tills i morgon......längtar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar