tisdag 8 juni 2010

Vart tog solen vägen?


Jag älskar min styrketräning och jag älskar min löpning! Två helt skilda världar där jag inte vill vara utan den ena. Jag tror faktiskt att styrketräningen gör att jag får en stark löparkropp som orkar mer när det gäller fart och kuperad terräng....inbillar mig det i varje fall. Jag kommer fortsätta köra mycket styrka. Nog om det och över till dagens träning. Tidigt i morse 06.30 , bröst och biceps samt mage. 45 minuter totalt och effektivitet är bara förnamnet. I stort sätt ingen vila mellan seten utan jag bara körde på! På min lunch blev det ett halv-hjärtat löppass idag då jag könde mig sliten i benen så 5 km med inslag av lite intervaller samt 2.5 km i tröskelfart.....sen räckte det för i dag. Jag hade sett fram emot att få löpa i sol, men solen försvann bakom molnen......hoppas den kommer tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar