tisdag 15 juni 2010

Maxad styrketräning


Tre övningar för bröst supersetade med tre övningar för biceps för att avsluta med lite lätta rehab-övningar för axlarna. Jag kör oftast med fria vikter då jag får jobba med att stabilisera övningen och det inte går att fuska. Maskiner kan vara bra, men jag anser att de bästa övningarna är de som involverar många muskler. Frukosten smakade underbart i dag som varje dag....:). Jag försöker variera frukosten rätt ofta och i dag blev det en underbar röra med kesella, blåbär, goji-bär, pumpafrön och valnötter. Till det 2 stora knäcke med keso och ägg! Så klart även kaffe! En annan favorit är havregrynsgröt med frön och nötter, blåbärssoppa och skivad banan! Jag har fortfarande en vad som är riktigt stel, kanske lite bättre än igår. Jag körde en spinningklass i går och då kändes det lite stelt, men inte mer än så. Däremot när jag går och springer så gör det riktigt ont! Så störande.....planen är att få till ett bra löppass i dag, men vi får se om jag vågar testa vaden! I annat fall blir det vila från löpningen i dag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar