fredag 18 juni 2010

Längtan efter styrketräning


I dag var en lite ovanlig fredag då jag INTE hade min spinningklass på morgonen. Känns nästan konstigt! Mannen är på konferens och jag var hemma på morgonen med vår dotter. Hade inte hjärta att lämna redan klockan 07.00 på dagis så jag vickade bort passet. I stället blir det styrketräning lite senare i dag och kanske även en kortare löpning. Tänkte jag skulle lägga lite mer fokus på tempo igen och lite kortare sträckor några dagar. Styrkan i dag blir axlar och rygg. Vad tränar ni i dag?

2 kommentarer:

  1. Här blir det också lite styrka, ont om tid idag men ska försöka köra igenom ben,axlar och rygg.
    Hoppas du får ett skönt pass!

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma, jag har lite ont om tid också så det blir ett pass i turbo-fart och superset!

    SvaraRadera