fredag 4 juni 2010

Morgonträning


Underbar start på dagen! Började med att köra axlar för att sedan köra min spinningklass jag alltid har på fredag-mornar. Styrka 35 minuter + 30 minuter spinning = perfekt start på dagen! Många undrar hur man gör frukost när man ska träna hårt så tidigt på morgonen. Alla är vi olika och man hittar just sin grej som passar, men jag brukar försöka äta något litet innan som ägg och proteindrink. Det går snabbt och lägger sig inte tungt i magen! Efter passet så äter jag min vanliga, stora frukost med gröt och ägg-smörgåsar samt någon frukt och såklart kaffe! Om jag däremot ska springa tidigt på morgonen så brukar jag bara fylla på med vatten, MEN kom ihåg det är individuellt vad som fungerar och detta är vad som passar mig! I dag ska jag ut och låta benen löpa igen. Planen är att hinna springa ca 10 km på lunchen.....längtar redan!!!

1 kommentar:

  1. Ser ut som ni har samma underbara väder som vi! Du kommer få en underbar löptur på lunchen. Själv har jag vilodag idag. Så jag sätter mig på uteservering och mumsar äppelaka med min nyblivna elvaåring i stället :)

    SvaraRadera