onsdag 2 juni 2010

........underbara spinning


Gårdagens 75 minuter spinning-pass blev precis så tuff, svettig och endorfinskapande som jag hoppats! Nästan full klass och härlig energi i salen. Tänk vad viktigt det är att få bra kontakt med kunderna på passen, i går var det kanon! Dagen i dag inleddes med styrka i gymmet och i kväll har jag spinning igen. Känns faktiskt rätt bra för benen att få vila från löpning i ett par dagar då de känts lite slitna! Jag är så nöjd över min nya träningskompis Polar RS800CX där jag kan föra över träningen i datorn och verkligen kunna analysera passen....superkul! Min gamla pulsklocka var helt ok, men inte som den här guldklimpen!

1 kommentar:

  1. Ja visst är det kul att studera alla grafer och grejer på datorn efter passen?! Men rätt nörtdigt ändå.. :)

    SvaraRadera