torsdag 27 oktober 2011

Dagsform


En liten jämförelse!Gravidmage till vänster och dagens form i dag tre månader efter förlossningen.

Jag lovade några formbilder i ett tidigare inlägg så här kommer det.

Egentligen inte så intressant, men eftersom flera av er har efterfrågat det så kommer här en bild. Form handlar absolut inte bara om vad man ser i spegeln utan för mig handlar det om att få tillbaka min starka kropp och kondition till den nivån jag var innan graviditeten. Jag måste själv säga(kanske lite osvenskt) men jag är otroligt tacksam över att ha en kropp som återhämtar sig snabbt!

6 kommentarer:

  1. Otroligt vilken form du är i för att vara två- barnsmamma! Imponerande!

    SvaraRadera
  2. WOW! Otroligt att du är i så bra form efter så kort tid!

    SvaraRadera
  3. Snyggt Jenny! :)

    SvaraRadera
  4. måste lägga till.....

    hur fin insidan är.......att ytan är en liten del av allt det fina du har...

    SvaraRadera
  5. Håller med, snyggt jobbat Jenny. Du är skitbra! Min mage ser inte riktigt ut sådär men å andra sidan har jag degat till mig lite. Nu när jag ser så fina bilder på dig blir jag peppad som bara den. Allt är möjligt eller hur!!!

    SvaraRadera
  6. Grymt! Shit om min kropp skulle kunna bli hälften så tränad skulle jag bli överlycklig! Men det kanske den kan bli med väldigt mycket slit. Du har väl inte fått din gratis..

    SvaraRadera