söndag 9 oktober 2011

Härliga söndag


Tidig start som vanligt med en piggelin till bebis! Men, vad gör det när jag fick komma ut på en underbart solig och lite kylig barnvagnspromenad på förmiddagen! Med en bebis som fortsatte sova även när jag kom hem så tog jag möjligheten att åka in till stan för att shoppa både lite nytt på Stadium och en sväng in på Ica Maxi för att fylla på matförråden! Snacka om effektiv mamma i dag-allt detta innan lunch!(ok, jag erkänner lite stressad var jag och jag sprang väl mer eller mindre omkring i affärerna...:))

Sedan blev det full fart med lite fix och annat innan jag äntligen skulle ta mig in till stan igen för att instruera min favoritklass på hela veckan-min söndagsspinning! I fredags kändes det sådär att köra spinning, men idag stämde precis allt! Full klass, rätt folk som verkligen var där för att TRÄNA, benen kändes kanon, coachingen stämde och stämningen var på topp! Grymt när jag får till en sådan klass! Konstigt nog är ändå känslan i kroppen nu så här ett par timmar senare förvånansvärt pigg! Bara att njuta gissar jag.....jag är så väl medveten om att nästa pass kanske inte känns på detta sätt!

4 kommentarer: