måndag 3 oktober 2011

Löp-lycka!


Kanske inte den snyggaste mössan man kan hitta, men riktigt skön på löprundan i varje fall!

Kvällen bjöd mig på möjligheten att ta en kort löprunda i spåret. Mörkt och lite kyliga grader så mössan åkte på och snabba ben! Helt underbart med andra ord! Fem riktigt snabba och pigga kilometrar blev det i mörkret! Känns som att jag springer snabbare när det är mörkt.....

Sedan hem till nästan uppdukad kvällsmat med bl a mitt alldeles nybakade och underbart goda bröd med zuccini och surdeg! Resten av kvällen blir till att gosa med Oliver och försöka få honom att somna för natten snart och sedan lite gos med mannen om jag orkar....!

4 kommentarer:

  1. Härligt jobbat :) Hoppas du får sova bra inatt!

    SvaraRadera
  2. Ja visst känns det alltid som att man flyger fram är det är mörkt?! Fast när man (jag) kollar klockan så inser jag att det går precis lika fort/sakta som vanligt :)

    SvaraRadera
  3. Sådana möjligheter som dyker upp oplanerat är underbara! Man kan inte annat än tacka och ta emot!!

    SvaraRadera
  4. Härligt att få springa!

    SvaraRadera