torsdag 27 oktober 2011

Perfekt kombo

Full fart från start i dag då mannen alltid är på frukostmöte på torsdagar så är jag ensam med barnen. Efter diverse blöjbyten, amning, väckning av stortjejen, fixa frukost, bolibompa och amning igen och så på klädning av mig själv och barnen så kom vi äntligen i väg till dagis. Allt gick väldigt smidigt det gäller bara att göra en sak i taget!

Ingen blåst ute i dag vilket gjorde mig riktigt glad och på väg hem från dagislämningen så planerade jag dagens förmiddagsträning. Först ett stopp hemma för blöjbyte igen(ja, min lilla son bajsar väldigt mycket, men så äter han en hel del också:))Därefter amning och sedan ombyte till löpkläder på mig och Oliver i bärselen och dessutom vagnen i andra handen. Min plan var att först promenera ca 30 minuter(se till att han somnat för att sedan kunna lägga honom i vagnen)och därefter lite snabbare barnvagnslöpning i dag i ca 30-35 minuter. Promenaden blev lite längre på nästan en timme, men med pigga ben så kändes de där 35 minuter som jag sprang med vagnen riktigt lätta och sköna! Perfekt kombination och mycket frisk luft både till mig och Oliver.

Ska försöka få med lite formbilder så här snart tre månader efter min förlossning i ett senare inlägg i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar