torsdag 6 oktober 2011

Motivation


Motivation är det som driver mig i min träning just nu. Jag har läst flertalet kurser som handlat om motivation och det är extremt nödvändigt för mig just nu att plocka fram de gamla kunskaperna. I dag övade jag mig på förmiddagen i att spinna loss i hela 45 minuter utan musik eller annan underhållning. Bara trampa på i det tysta(i och för sig lyssnandes på Olivers söta snarkningar), men ändå detta att bara mata på och köra lite intervaller utan medryckande tempo! Det gick bra och jag bevisade än en gång för mig själv att det mesta sitter i huvudet och inställning till det man ska göra!

Nog om det!

Nu i kväll väntar ett styrkepass på gymmet. Ben/rumpa och så några ryggövningar har jag tänkt mig i kväll. Men med ett regn som öser ner, 1.5 mil in till gymmet och mörkret som kommer allt snabbare om kvällarna sä känns det lite svårt att ta sig i väg, MEN jag vet också hur bra det blir när jag väl är på gymmet och framförallt efteråt när jag kan summera ett förhoppningsvis riktigt super-pass!

Just det ett bak är igång också, i dag surdegsbröd med morot och solrosfrön! Ska bli gott till kvällsmaten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar