tisdag 28 december 2010

Dille på


Potatis. Framförallt potatisklyftor i ugnen med mycket olivolja och lite salt. Så otroligt gott till allt!

Något lite mer träningsrelaterat....dagens lunch-spinning var riktigt skoj! Bara kunder på passet som verkligen ville ta i och pressa sig själva över den där gränsen där det blir riktigt tufft och ansträngande. Grym fokus och jag var supernöjd både med mina kunders och min insats! (ja, jag vet det är lite farligt att berömma sig själv, men vad fasen....!)

Bra dag helt enkelt!

Nu middag.....det vankas potaisklyftor och kyckling......mums!

I morgon bitti ska jag upp tidigt för att leverera ett spinningpass igen....06.45! Underbart!

3 kommentarer:

  1. Håller med om potatisarna! Helst med flingsalt på!! Mumsigt! Roligt att höra att det var skojig spinnklass idag. Jag har hämtat skorna och förberett Björn! Hoppas att Alma håller sig till sitt sovschema och sussar sött vid halv sju! Planerar att komma och spinna med dig!

    SvaraRadera
  2. Potatisklyftor är gott. Och man får tycka att man själv är bra!

    SvaraRadera
  3. Riktigt bra tider du har som personbästa!

    SvaraRadera