fredag 10 december 2010

Toppen-start

Finns inget bättre sätt att starta dagen än att spendera en timme på gymmet,(jo, det är klart det finns som att mysa med mannen och dotter, men en vanlig vardag hinner man ändå inte ligga kvar i sängen :))

Jag började med 35 minuter effektiv styrka med fokus på rygg och bröst i dag. Två övningar bröst och tre för ryggen hann jag med. Känslan var mycket bra, stark och full av energi. Sedan blev det 30 intensiva minuter på spinningcykeln. Inget sensationellt pass, men jag hade bra tryck i benen och energin var fortfarande på topp. Som vanligt försvann tiden iväg och helt plötsligt var jag ombytt och klar för att njuta av en härlig frukost!

Längtar till i morgon då jag åker till Stockholm för att träffa min underbara vän jag inte träffat på hur länge som helst. Som oftast på lördagar så låter jag kroppen vila och återhämta sig och istället ersättas av shoppande på stan, fika, prat och bara härligt umgänge!

5 kommentarer:

  1. Hoppas du får en härlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en riktigt trevlig helg Jenny! Njut av vilan och sällskapet och unna dig en riktigt god kanelbulle :)

    SvaraRadera
  3. Ha en toppenhelg i stockholm!

    SvaraRadera
  4. Härligt att du är frisk igen! :) Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas du får en underbar helg i 08;a land med massor av roligheter!

    SvaraRadera