onsdag 1 december 2010

-18 grader


I morse var jag rätt tacksam över att jag skulle ner på gymmet och instruera en spinningklass och inte ge mig ut i löparspåret i de otroligt kyliga 18 minusgrader som termometern visade. På vägen ner till gymmet på cykeln så hann mitt ansikte stelna till ordentligt, gick nästan inte att röra munnen. Som tur var så tinade jag upp några minuter innan passets start.

Det var ett litet tappert gäng som körde hårt i morse. 45 minuter av ganska många berg och några intervaller gjorde att vi fick upp värmen och pulsen rätt ordentligt. Tyvärr går tiden alldeles för fort på dessa 45-minuters pass. Snabbt av med alla svettiga kläder och på med torrt för att åter igen ge sig ut i kylan.....brrrr!

Ta på er rejält med kläder om ni ska ut i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar