onsdag 15 december 2010

Sängen lockade mer, men.......


Som sagt det var vädigt segt att att sig upp från den varma, sköna sängen denna morgon. Men, som vanligt efter några minuter uppe så släpper den värsta tröttheten och jag börjar komma i gång. Efter lite minifrukost och påklädning så är jag sedan på väg ner till gymmet för att ge mina kunder ett riktigt kuperat pass denna onsdagmorgon.
Jag brukar låta morgonpasset bestå av mer uthållighetsträning och vad passar bättre då än att låta benen jobba lite extra med mycket uppför. Kroppen kändes lite småtrög i dag första minuterna, men sedan släppte det och när det var dags att sluta efter 45 minuter så hade jag kommit igång riktigt bra!

Jag hann dessutom med 15 minuter supereffektiv styrka efter passet. Jag hann med två övningar för bröst och en biceps. I bland behövs det inte mer än så faktiskt. Gäller bara att köra strikt och med så lite vila som möjligt mellan seten så blir slutresultatet riktigt bra!

2 kommentarer:

  1. Visst var det skönt att ligga i sängen imorse...hade inte varit fel att ligga kvar. Tur att vi har lite pannben så vi kom upp i alla fall ;)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen

    Fick en kommentar av en kund i dag som tyckte det var dumt att vi tog bort din lunch spinning denna vecka!!!! Hon tycker att du är superduktig på spinning!
    Kram

    SvaraRadera