torsdag 30 december 2010

Manglade ben

I morse blev det äntligen dags för benträning igen. Jag har slarvat ett par veckor och hoppat över benträningen så det kändes riktigt bra att köra på igen.

Följande övningar:

Framsida lår i benspark
Baksida lår i liggande curl
Utfallsgång med hantlar
Min "specialare" som jag inte kan namnet på. (Men grymt tuff för baksida lår och rumpa samt balans).
Slutligen körde jag utsida rumpa

Dessutom hann jag med tre övningar för axlarna. Allt på bara 45
minuter
!

I kväll hoppar jag in och hjälper en kollega med en spinningklass(endast 30 minuter så det ska nog benen fixa:))

1 kommentar:

  1. Hej! Läser din blogg lite då och då och jag undrar hur mycket du tjänar på att vara spinninginstruktör? Arbetar du på gym/med kost, hälsa? Eller har du ett vanligt jobb vid sidan av.. Du ser grymt vältränad och pigg ut! Gott nytt år! :D

    SvaraRadera