måndag 27 december 2010

Vardag igen


Glad att få ta tag i vikterna på gymmet igen!

Så där då var julhelgen över för denna gången. Rätt skönt att komma hem efter att ha varit på resande fot hela helgen. Jag startade upp veckan med att köra en styrka på gymmet 06.30. Rygg och axlar fick sig en rejäl omgång....efter 4 dagar utan styrka så var jag verkligen laddad till att ta i hårt. Kändes bra även om det var lite segt att ta sig upp tidigt i morse.

Kvällen ser jag fram emot då jag får kasta mig upp på instruktörscykeln igen.....underbart!

Veckan ser lite annorlunda ut då vår dotter har julledigt från dagis så det blir nog en hel del pulka och annat skoj mellan varven. Att sysselsätta en 4-åring kräver en hel del energi:)

1 kommentar:

  1. God fortsättning! Glöm inte att trycka från ordentligt upp för pulkabacken! :)

    SvaraRadera