onsdag 22 december 2010

Snopet!

Jag hade planerat in min styrketräning till 06.30 i morse, eftersom dagen sedan kommer gå i ett rasande tempo. Jag vaknade desutom redan vid 05.00 och hade svårt att somna om så jag var riktigt laddad till att köra hårt på gymmet.

Klockan 06.35 kom jag ner till gymmet och mötte en annan kund som stod utanför och väntade.......jag hann snabbt tänka: Fasen, ingen som öppnat....:(Till saken hör att det var 14 kalla minusgrader....
Minuterna tickade på och några fler träningssugna kunder kom....
Tillslut insåg jag(vi)att det inte skulle dyka upp någon inom närmaste minuterna så det vara att cykla hem igen....så blev det med den fina planeringen jag gjort för dagen.
Ok, bara att gilla läget så istället ska jag försöka klämma in en snabb-styrka på lunchen.....
Tycker nog mest synd om den som skulle öppna.....är aldrig kul att försova sig(eller vad det nu var som orsakade det hela).

3 kommentarer:

  1. Att vakna 05:00 och vara sugen på träning är en ENORM bedrift. När jag vaknar (07:30) så är jag mest sugen på att sova vidare :). DU är minsann en riktig träningsnarkoman ;)

    SvaraRadera
  2. John: Ha ha ha:)Jag är inte alltid så här pigg...jag lovar, men fullmånen gör ju att vi tjejer blir lite konstiga......:)

    SvaraRadera
  3. Nej vad surt. Jag hade nog varit arg resten av dagen... eller i alla fall tills jag cyklat hem och krupit ner under täcket igen :)

    SvaraRadera