lördag 1 januari 2011

Grymt avslut med spinning

Fick till ett riktigt bra pass igår på Nyårsafton. Verkade som att de som var där var extra taggade och beredda till att offra en hel del energi. Så glad jag blir som instruktör sådana gånger! Full av lycka och endorfiner satte jag punkt för träningsåret 2010! Redan i morgon söndag ska jag hoppa upp på instruktörscykeln igen och kicka igång det nya härliga 2011!

Gårdagen bestod som sagt av ett riktigt bra träningspass för att sedan fortsätta nyårsfirandet med underbara vänner med god middag och firande. Lördagar är som vanligt en vilodag för mig, så även i dag. Jag har en rätt tuff, men rolig tränings- vecka framför mig med många pass att instruera och dessutom vill jag klämma in min löpning någonstans....!

Nu står brödet på jäsning och jag ser redan fram emot kvällsmaten.....nybakat bröd är så mycket värt varenda sekund i köket!

1 kommentar:

  1. Du är min stora inspirationskälla, Jenny! Tack!

    SvaraRadera