onsdag 8 juni 2011

Bra energi


Riktigt laddad för morgonens styrkepass med rumpa/ben och axlar. Passets längd var nedkortat till 40 effektiva minuter pga ett möte så det var bara att köra hårt från början.

Startade med framsida lår sedan baksidan, min favorit-övning för rumpan, utfall samt utsida rumpa. Därefter körde lätta hantellyft åt sidan, baksida axel i cable-cross samt lätta militärpressar.

Kändes riktigt kul med styrkan idag och tokladdad var jag! Kul att kunna skriva något postivt om min styrketräning igen. Tror faktisk att en orsak är att jag dragit ned på antal dagar med styrka vilket resulterat i att motivationen är mycket bättre! Resten av dagen blir lugn så jag kan ladda inför lunchspinningen i morgon-vad jag längtar redan nu!

1 kommentar:

  1. Mamma ska passa barnen så jag kommer i morgon :)

    SvaraRadera