torsdag 16 juni 2011

Vilken dag.....

Näst sista lunchklassen innan mitt uppehåll från instruerandet......var det dags för i dag och jag måste erkänna att tok-laddad var jag INTE innan passet, men jag hann förstås bli det minuterna innan! Tur det! För det var tungt, kuperat och tempo-betonat om vartannat....jag hade som vanligt inget helt färdigt upplägg utan anpassade passet efterhand dels efter kunderna, men självklart även på min egen form just nu! Därav många tunga partier och mycket stående...brukar gillas av de flesta:)

Skön känsla efteråt även om jag var vrålhungrig då jag tydligen utan att tänka på det slarvat med mellanmålet på förmiddagen.....ajabaja! Den där graviditetesförvirringen gör sig påmind hos mig då och då och en sådan viktig sak som att få i mig mellis(ok en banan blev det, men det räknas knappast som ett mellis för mig)!

Snabbdusch på gymmet och sedan hem för att äta en god lunch på hemmaplan idag. Tur att jag lagade en stor omgång med köttfärssås igår, bara att värma och fixa tillbehören. Ett tips är att slänga i en skvätt grädde i såsen så blir den ännu godare.....avocado, oliver, kikärtor och så bröd med smör fick göra sällskap på tallriken i dag. Gott var det och mätt blev jag.....

Nöjd med dagen så här långt....nu ska jag försöka fortsätta hålla energin uppe och jobba lite....

4 kommentarer:

  1. Sara Demir16 juni, 2011

    Det är kul att man oavsett dagsform alltid känner sig så otroligt nöjd efter dina pass! Så du kommer vara jättesaknad av mig och alla andra! Hoppas jag kommer kunna vara med imorgon också! Ha en toppen dag Jenny :)

    SvaraRadera
  2. Tack för ett super bra pass, du är så duktig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Har inte fått till en enda " Jennyspinning" denna vecka :( Hoppas dock att komma på torsdag. Håller med om lite grädde i köttfärssåsen. Mumma!

    SvaraRadera
  4. HEJ! :)

    Jag har sedan en tid tillbaka börjat läsa din härliga blogg! Jag har sedan mars sprungit regelbundet och jag måste säga att du verkligen inspirerar mig till att hålla igång! DU ÄR EN SUPERKVINNA tycker jag! Jag skulle vilja ha din energi till träning den dag jag får gåvan att bli gravid - om jag kan bli det... :)

    //TACK för en fin blogg!

    SvaraRadera