torsdag 30 juni 2011

Härliga svett.....

Eftermiddagen bjöd på en chans till lite träning i gymmet. Underbara, svettiga, tuffa 60 minuter skrapade jag ihop på en arctrainer. Helt själv i konditionsdelen på gymmet med bara några dåliga såpor på tv som sällskap. Helt klart en bedrift av mig att stå kvar hela 60 minuter och trampa-snacka om mental träning!

Energin räckte till några övningar för axlarna och triceps sedan kändes en dusch mycket lägligt....

Nöjd och riktigt glad med min prestation i dag! Kroppen känns fin-fin, men visst min träning är just nu på en betydligt lägre nivå än vanligt, men så lycklig och tacksam över att jag inte har ont någonstans eller någon gravid-krämpa överhuvudtaget! Bara att njuta av det och hålla igång så gott det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar