söndag 19 juni 2011

Lite mesig träning, men skön.....


Mina nya gummistövlar kom till användning i dag!

Dagens regnväder trotsade vi helt och begav oss ut till sommarstugan för att umgås med mina föräldrar en stund. Därefter tog jag och min kära man chansen att träna samtidigt, men inte tillsammmans då han ville köra styrka och jag lite annat)då vår prinsessa ska vara hos mormor och morfar ett par dagar.

Jag valde att köra 45 minuter trampandes på en crosstrainer. Väldigt tråkigt till skillnad mot mina spinningpass som jag fullkomligt älskar, men samtidgt skönt att bara stå där och trampa i egen takt, känsla och låta tankarna vandra iväg. För så var det idag dvs ingen vidare fokus på träningen, men känslan nu efteråt är ändå rätt skön.....men djäklar vad hungrig jag är nu! Matdags helt klart!

I morgon inleder jag min sista vecka med instruerandet. Tre klasser kvar nu innan mitt uppehåll....

4 kommentarer:

  1. Söt du är och super-fin mage!

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fin du och magen är! Många kram //Joanna

    SvaraRadera
  3. Gummistövlar kommer förmodligen bli sommarens bästa accessoar som vanligt, och då är det ju inte fel att ha den finaste blå färgen :)

    SvaraRadera
  4. Jag borde nog också skaffa gummistövlar. Fast om jag klarat mig 8,5 år i gbg utan så kanske jag kalrar mig i sthlm också :)

    SvaraRadera