söndag 26 juni 2011

Energi


Innan vi åkte iväg på födelsedagsfirande så hann jag med en styrka i gymmet....riktigt skönt!

Hade lite kort om tid och bara därför var det många som ville småprata lite...antar att det är intressant att prata med en höggravid kvinna(som mig)i gymmet:)! Alltid trevligt när folk ändå vågar ta kontakt och jag tar det bara som en komplimang när folk blir imponerade över min träning nu när magen står rätt ut minst sagt och alla toppar och tröjor har krympt några storlekar. Ser väl rätt skoj ut med tighta träningskläder och stor mage!

Rumpa, lite ben och biceps fick känna på vikterna i dag. Bra kontakt i de flesta övningarna och jag kände mig nöjd och belåten efter mina 45 minuter. I morgon ska jag njuta av att "bara" vara med på en kollegas spinningpass. Ser fram emot detta grymt mycket nu när mitt egna instruerande tillfälligt ligger i vila.

Resten av kvällen blir nu att inta soffläge trots att jag egentligen har miljoner saker att fixa inför sista veckan innan semester....dessutom finns det en hel del kvar att göra i huset och "lillens" rum och mycket, mycket annat.....!

2 kommentarer: