söndag 12 juni 2011

Trög spinning


Glad och träningskläderna på!

I kväll gick det trögt på spinningen, tyckte aldrig jag fann det där flytet jag brukar ha. Varken i mitt instruerande eller spinnande....men jag vet att sådana dagar måste man ha och i dag var det en sådan dag! Inte mycket att göra åt! Det lustiga är att när jag själv tycker att jag gör ett mindre bra pass så får jag en massa beröm....tydligen var det inte helt fel ändå!

Styrkan innan passet var lite rörig den med-ingen riktig fokusering och intresse från min sida. Hoppas på bättre känsla i morgon!

Dagen har varit riktigt skön så uppladdningen var det inget fel på, kanske just det att jag har haft en lugn dag gjorde att jag aldrig riktigt tände till?!

Nu ska jag njuta av kvällen och prata lite med min underbara lilla krabat i magen som är riktigt vild framförallt på kvällarna och nätterna...:)Jag kan vakna mitt i natten och bara lägga händerna på magen och känna hur han sparkar och vänder på sig fram och tillbaka. Verkar vara en stark och energisk bebis som bor därinne!

5 kommentarer:

  1. Klart han är stark och energisk med en sådan piggelin till mamma :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det märkligt hur olika man själv och kunderna uppfattar en klass. Oftast så tror jag att det är nog vi som är lite väl hårda mot oss själva. Det var nog en grym klass som alltid Jenny. Mysigt med en liten energikula inne i "bollen"

    SvaraRadera
  3. Sara Demir12 juni, 2011

    Vad komiskt att jag under passet tänkte på att det är helt underbart att du pass efter pass fortsätter vara lika peppande & motiverar en att jobba till max! Så jag (& skulle vilja påstå alla) som går på dina pass är SUPERnöjd iaf!

    SvaraRadera
  4. Karin: Ja, det smittar väl av sig....den där energin jag har! Tack snälla!
    Marta: Stämmer att vi är hårda mot oss själva och har höga krav på att alltid leverera klasser på topp-nivå! Men vad kul det är......)
    Sara: Tack snälla söta! Du körde riktigt tungt och bra i dag!

    SvaraRadera
  5. Som du skriver: alla träningspass kan inte kännas perfekta. Det viktiga är ju ATT man tränar.

    Mysigt att din bebis är så aktiv där inne!

    SvaraRadera