torsdag 23 juni 2011

Så där ja!


Dagens outfit!

Då har jag instruerat mitt sista spinningpass innan mitt uppehåll. Det blev precis så bra som jag önskade dvs nästan full klass, svettigt och förbaskat jobbigt! Tror jag körde slut på mina ben i dag.....:)

Nu är planen att fortsätta träna på så klart så länge det känns bra och lillen samtycker, men den stora skillnaden blir förstås att jag kan lägga full fokus på mig och magen och inte behöva instruera andra! Hoppas jag kan fortsätta spinna loss på mina kollegors pass lite då och då! Just det, styrkan i dag gick riktigt bra-kort och intensivt för biceps och axlar. Nu är jag bra trött- tur att jag är ledig nu!

4 kommentarer:

  1. Ett stort TACK för en fin examen.... Mina ben vill inte göra som jag vill dvs gå med dem nu.... Det var ett av de tyngsta passen på länge.
    Nu skall du njuta och samla kraft inför ditt 100m lopp. Fokusering och njuta när du passerar mål linjen och ta emot det efterlängtade pris!!
    Vi hörs Stefan

    SvaraRadera
  2. Häftigt att du orkat köra pass så långt in i graviditeteten! Du kommer få en fin sommar och sen höst med långa härliga vagnspromenader - och förstås löpning:-)

    SvaraRadera
  3. Kul att ditt sista instruktörspass innan nya bebisen blev så bra! Lycka till med egenträningen nu innan bebisen kommer!

    SvaraRadera
  4. Jag är sjukt imponerad över att du kan träna som du gör trots graviditeten! Det ser väldigt häftigt ut med den magen och träningsoutfit :) Snyggt när det ser ut som att det bara är magen som växt.

    SvaraRadera