onsdag 1 juni 2011

Rumpa och ben


Min favoritövning nr 1 för rumpan just nu är denna.


Lätta vikter med fokus på teknik är det viktigaste just nu.

Onsdagar har blivit lite av en mellandag när det gäller träningen. Tar det lite lugnare med kondtionsträningen denna dag och fokus ligger på rumpa och ben. Fick även med mig kameran till gymmet i dag så här kommer några bilder från dagens träning som bestod av några övningar för ben och rumpa samt axlar. Jag var inte helt jätte inspirerad så det kändes väl mest som att jag bara tränade lite lätt, men faktiskt ändå rätt nöjd efter passet. Kändes som att det var precis lagom i dag med denna lite lättare träning.

Det var skoj i dag för "lillen" var vaken under hela passet och underhöll mig mellan seten med vändningar i magen som känns rejält nu när han är större. Underbart mysigt och gör så klart att fokus hamnar mer på krabaten i magen än på själva träningen:)

5 kommentarer:

  1. Bra jobbat och vilken underbar och fin mage du har!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också den övningen, skarpt! Den bränner så gött i lilla rumpan! ;)

    SvaraRadera
  3. Blir så full i skratt av att se din härliga mage tillsammans med den coola outfitten:-)
    Kör hårt! ;-)

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du är! Väldigt fin mage också :)

    SvaraRadera