torsdag 2 juni 2011

Gott och blandat


Veckans mage.

Försökte få till en sovmorgon, men det var några andra i familjen som absolut skulle upp redan vid 07-tiden. Visserligen kan det räknas som sovmorgon just nu när jag annars hoppar ur sängen vid 06.00.

Efter frukost blev det till att storstäda hela huset, därefter ta bilen in till gymmet för ett styrkepass på 30 minuter innan det var dags för min lunchklass spinning. Trots helgdag så var vi ett riktigt stort gäng som öste på i dag. Grymma backar med mycket tempo-ändringar sved ordentligt i benen. Full av träningslädje och positiva vibbar åkte jag hem för att mötas av underbar lunch, bara att sätta sig vid dukat bort-underbart!

I morgon bitti är det dags för en morgonklass igen-45 minuter härlig spinning! Kan knappt fatta det själv, men jag längtar redan! Ska ladda ordentligt i kväll med en massa god mat och kanske, kanske kan jag övertala mannen att ge mina ben lite massage!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar