torsdag 3 februari 2011

Alltid lika skoj med lunchpass!

Dagens spinning på lunchen kändes kanon och jag njöt av att vara tillbaka på spinningcykeln efter några dagar off! Jag pressade även mina axlar rätt hårt i 20 minuter innan passet....många reps på relativt lätta vikter denna gången gav mig mjölksyra...underbart!

Jag brukar få lite "dille" på olika saker periodvis och just nu kan jag inte vara utan kikärtor!? Så enkelt och gott tillbehör till all mat. Jag tar bara helt enkelt en förpackning kikärtor och blandar med MYCKET olivolja, citron, örtsalt, chilikrydda, lite svartpeppar och lite paprikapulver. Bara att äta och njuta, smakar underbart!

2 kommentarer:

  1. Kikärtor är sjukt gott! Din variant lät riktigt god. Ska testas!

    SvaraRadera
  2. Man får väl ta och "kika" lite på det där receptet med ärtorna då! :D

    SvaraRadera