lördag 26 februari 2011

Lite lördagsskoj på gymmet


Helt spontant så fick jag lite egen-tid av min kära man att sticka ner till gymmet nu på morgonen....(undrar just vad han har i baktanken...:))Det mest troliga är väl att jag får ta och baka något smaskigt till kvällen....och det är inte helt fel!

Alltså blev det lite träning och idag blev det bara kondition i form av ett 30 minuter långt spinningpass som en kollega höll-riktigt bra fart och av ren glädje hoppade jag upp på en sådan där Arc-trainer efteråt och trampade 30 minuter på tung belastning. Skönt att få jobba ordentligt med benen och rumpan!

Full av endorfiner så cyklade jag hem igen efter en otroligt skön start på helgen!

Nu ska här lagas lunch......!

Ha en underbar helg alla!

3 kommentarer:

  1. Missa nu inte mitt lördagsinlägg för katten! Vet att du kommer att uppskatta läsningen ;)

    SvaraRadera
  2. Träning lördag morgon är så underbart! Själv smiter jag innan familjen (man och tonåringar är sömntutor) och behöver inte ens baka som kompensation...

    SvaraRadera
  3. Gullig man du har och härligt att du fick till ett så bra pass!

    SvaraRadera