söndag 20 februari 2011

Spinning


Så ikväll gjorde jag mitt första konditions pass på hela två veckor!! Var nästan lite nervös innan....förväntansfull och full av energi att bjuda kunderna på ett riktigt bra pass!

Lite orolig för hur kroppen skulle kännas efter ett så lång uppehåll, men förutom att kroppen självklart var lite segare än vanligt så kändes det helt ok! Lite hosta efter avslutat pass under stretchen, men annars flöt allt på smärtfritt! Så d-kla skönt att vara tillbaka! Naturligtvis tog jag det medvetet rätt lugnt i dag och kommer göra så även resten av veckan så att kroppen hinner återhäma sig mellan passen. Nu när min kära man här hemma åkt på någon förkylningsbacill så fösöker jag tänka på att bombardera mig med en massa frukt och vitaminer för nu vill jag hålla mig frisk!

NU har båda mina älsklingar dvs dottern och mannen gått och lagt sig så det blir till att spendera kvällen själv framför söndagsfilmen och sedan hoppa i sängen rätt tidigt för det behöver jag. Sömnen är super-viktig för immunförsvaret!

4 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du är på benen igen!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är tillbaka.
    kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att vara igång igen! Vi har nog haft något liknande. Men jag hostar fortfarande och får nog snällt vila några dagar till...Ta det lugnt nu!

    SvaraRadera
  4. Skönt att du är tillbaka Jenny! Tråkigt att du fick kolla på söndagsfilmen alldeles själv dock... Hoppas att veckans träning blir kanon! :)

    SvaraRadera