onsdag 2 februari 2011

Bästa dagen och total lycka


Vi har väntat under en tid nu på ett besked och i dag förvandlades vår oro och ängslan till total LYCKA! Jag har gråtit(av lycka) och skrattat om vartannat och allt känns fantastiskt underbart! Livet har återvänt till oss!

Nu kan jag äntligen koncentrera mig på att försöka buda hem vårat drömhus. Verkar som att vi slåss mot ett annat par som också bestämt sig för att huset är deras!

Men det allra viktigaste och det som betyder mest är det besked vi fick i dag!

13 kommentarer:

  1. Härligt med ett positvit besked vännen!
    Och som sagt hoppas huset blir erat!
    Stor Kram

    SvaraRadera
  2. Vad underbart med ett positivt besked. Blir glad av att bara läsa det. Kör så det ryker med huset.

    SvaraRadera
  3. Oj. Vad det än må vara - stort grattis! Och nu kan det nog inte gå annat än bra med husbudandet :)

    SvaraRadera
  4. Underbart! Gläds med dig!

    SvaraRadera
  5. Vad det än är så grattis till det fina beskedet. Och stort lycka till med huset.

    SvaraRadera
  6. Grattis till ditt positiva besked, vad det än må vara!!!!

    SvaraRadera
  7. Jag stämmer in i denna kör! Grattis till goda besked. Du måste dock ge oss en hint om vad det rör sig om för min fantasi goes crazy!! Håller tummarna för huset!

    SvaraRadera
  8. Jag kan bara komma på ett lyckobesked som går hand i hand med kärleken men oavsett vad det är så vill jag givetvis passa på att gratulera så mycket det bara går.

    När det gäller huset så håller jag tummarna för att huset blir ert och att det andra paret kommer på bättre tankar. Det finns väl andra hus? De måste väl inte buda på just ert drömhus ;)

    SvaraRadera
  9. Grattis till det posititiva beskedet, vad det än gäller! Och jag håller tummarna för huset :) Lycka till!

    SvaraRadera
  10. Tack alla för era fina gratulationer! Några av er har säkert räknat ut vad det gäller.....andra får sväva i ovisshet....:)

    SvaraRadera
  11. Grattis! Vad det än gäller :)

    SvaraRadera
  12. Bebis lycka kanske....

    SvaraRadera
  13. Vilket härligt inlägg så fyllt av glädje :-)

    SvaraRadera