söndag 13 februari 2011

En dag till......

Fasen, nu börjar jag bli så trött på min d-kla hals som fortfarande gör ont och hostan som håller mig vaken om nätterna...grrrr! Tyvärr fick jag avstå från instruktörscykeln i dag med.....så trist eftersom jag verkligen älskar söndagsklassen. Hoppas, hoppas jag är tillräckligt frisk för att köra mitt pass imorgon.....

Istället blev det i dag en lång förmiddagspromenad i det underbara vädret, går inte att jämföra med annan träning, men skönt med frisk luft och lite rörelse för benen blev det i varje fall! Saknar verkligen min styrka nu också.....inte kört något sedan i måndags......MEN vad stark jag kommer vara när jag är tillbaka på gymmet! Måste tänka positivt nu!

För att stilla min rastlöshet lite så har jag precis slängt ihop en ny spännande deg till ett bröd och dessutom ska jag "fila" lite till på några nya företagsidéer jag kom på i dag under promenaden.

3 kommentarer:

  1. Hoppas du är fisk till passet imorgon-du är bäst Jenny!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Segt att vara sjuk,men en promenad i det fina vädret var säkert härligt också! Nu börjar det verkligen kännas att våren är på väg.

    SvaraRadera
  3. Segt att vara sjuk och inte kunna träna... Jag vet precis vad du menar för jag har åkt på en förkylning själv och har jätte ont i halsen. Usch! Sitter och försöker hitta en vikarie till min aerobicsklass imorgon, vilket inte är det lättaste...

    SvaraRadera