tisdag 22 februari 2011

Härligt trötta ben

Finns det något bättre än att starta morgonen med ett tidigt träningspass? Jag sätter liksom nivån på dagen redan från början trots att det kan var segt att ta sig upp ur sköna sängen så när jag kliver in på gymmet är det en massa härliga känslor som rusar runt i kroppen. I morse var det dags för 45 minuter spinning. Ett härligt litet gäng kom och gjorde mig sällskap på ett grymt jobbigt och backigt pass! Känslan i benen nu några timmar efteråt är skönt trött. Nu ska mina ben få vila ett par dagar från spinning.....välbehövligt!

Fick precis veta via sms att mina nya härligt lila löparskor har ankommit.....klart jag ska hämta dom sedan!

7 kommentarer:

  1. Mycket färger på asics modeller i vår, roligt!

    Skönt att du är frisk igen också!

    SvaraRadera
  2. Precis! Vad har hänt med Asics!?! De har blivit helt galna! En explosion av färger bjuder de på. Är det Cumulus som väntar på posten? Fin lila färg som givetvis passar dig :)

    SvaraRadera
  3. Asics har verkligen fatta galoppen. Färg is the shit!!! Och jag bara myser!

    SvaraRadera
  4. Visst är morgonträning helt underbart! Jag instruerade också ett glatt gäng i morse och det gav energi för hela dagen!

    Snygga löparskor det där!

    SvaraRadera
  5. Snygga! Härligt med färgklickar på fötterna!

    SvaraRadera
  6. Vad härligt med nya skor! Galet snygga också. Måste bara fråga var du beställer ifrån?

    SvaraRadera
  7. Linn: Just dessa beställde jag från runners store där jag har 15 % rabatt. Annars brukar jag köpa från Start Fitness.

    SvaraRadera