måndag 28 februari 2011

Måndag igen.......

Dagen började med ett snabbt besök i gymmet för att köra bröst och biceps. Hade endast 35 minuter på mig, men vilket tempo jag höll sedan!!! Jag trivs och jobbar bäst under lite tidspress(så har det alltid varit)och det verkar även gälla när det kommer till träning! Tycker faktiskt de här korta passen blir bäst då jag vet att jag har begränsat med tid på mig och jag blir ruggigt effektiv! Jag har oerhört svårt att förstå dom som hänger flera timmar på gymmet.....kan väl knappast vara effektivt....eller?

I kväll laddar jag för ett grymt spinningpass då jag tänker bjuda mina kunder på ett lite mer intervall-betonat pass i dag. Långa slitsamma intervaller uppblandat med lite snabbare och kortare, uppför samt raksträckor. Förhoppningen är att det ska bli riktigt d-kla jobbigt!

3 kommentarer:

  1. Ja effektivitet är ju grejen! Gissar på att jag kommer tvingas bli (ännu) bättre på det nu :)

    SvaraRadera
  2. Vissa tränar kanske bättre om de har gott om tid på sig (de som hänger på gymmet i flera timmar). Huvudsaken är ju att träningen blir av :)

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemkt för ett kanonpass, länge sen jag svettades så mkt, helt underbart!
    /Mkt nöjd spinningkund :)

    SvaraRadera