lördag 12 februari 2011

Inte i dag heller......


Ännu en dag utan någon större pulshöjande aktivitet. Fasen, nu börjar jag bli rejält rastlös av denna trista sjuk-bacill jag åkt på! Extra sur blir jag just nu på alla som inte kan hålla för när dom hostar eller nyser........:( Var en sväng på Ica Maxi igår och kunde nog lätt räkna till minst 10 vuxna personer som hostade och nös rätt ut i luften......så djäkla dåligt tycker jag!

Nog om det, det är bara att gilla läget och satsa på att bli frisk så snart som möjligt.

I dag började vi dagen här hemma med att jag stekte ett stort gäng pannkakor till frukost....underbart gott! Om en stund ska vi ner på stan då vår lilla prinsessa ska köpa födelsedagspresenter till Morfar som kommer i morgon. Fika på stan står även det på schemat. Helt klart får jag passa på att göra lite andra saker som måste göras när träningen får stå tillbaka i en ytterligare en dag....Håll era tummar för att jag blir frisk till i morgon....

4 kommentarer:

  1. Tycker att du är så sund i ditt tänk. Fler skulle verkligen behöva tänka på att vila när det är sjuka och vad gör några dagar av vila när man ska kunna träna hela livet! Gillar dig skarpt, Jenny. Tack för all inspiration du ger mig!

    SvaraRadera
  2. Absolut! Mina tummar är helt vita :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bättre i morgon, annars är det bara att du hör av dig.

    SvaraRadera