måndag 14 februari 2011

Bara att gilla läget....

Efter en lång natt med ihållande hosta som hållt mig vaken större delen av natten och fortfarande svidig hals så ska jag inte instruera mina underbara kunder i dag heller...Tur jag har så bra kollegor som ställer upp och vickar när jag verkligen behöver deras hjälp! Jag har alltid haft väldigt svårt för att lämna bort klasser, jag vill in i det längsta köra MEN det är bara att inse vad som är rätt att göra. Jag vill dessutom vara en bra förebild för mina kunder och det är man INTE om man kör trots sjuka....eller hur?

Känner mig ändå rätt pigg och det gör att jag är så sugen på att köra lite styrka, men troligen hoppar jag även det och satsar på att kunna köra lite lätt styrka i morgon. Dagen i dag kommer bestå av jobb, vila och en lång-promenad för att få andas lite härlig frisk luft!

Bara att gilla läget(som min kära man här hemma säger till mig.....)

8 kommentarer:

  1. Krya på dig! I alla fall är det superhärligt väder för en långpromenad idag - det riktigt biter i kinderna så kanske "skönt" att inte springa då??

    SvaraRadera
  2. Åh jag förstår att det är trist och frustrerande att inte kunna träna som man vill! Men du gör ju helt rätt, enda sättet att bli frisk är ju dessvärre att vila :/
    Men krya på dig och njut av friska luften!

    SvaraRadera
  3. Vet hur det känns. Är själv hemma med influensa och det är ju ingen höjdare då det snart är Vasaloppsdags....Krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Klokt beslut Jenny, tänk vad mycket bättre och roligare det kommer bli att instruerar när du är frisk.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nä, det finns nog inget värre än att vara sjuk. Eller rättare sagt, det finns inget värre än att inte kunna träna. Hoppas det släpper snart. Glöm inte dricka mängder med vatten och håll dig varm med mycket kläder.

    SvaraRadera
  6. Ja det är tråkigt att vara sjuk :( Krya på dig!

    SvaraRadera
  7. Krya på dig!! Trist att vara sjuk men håller tummarna för att du snart är på benen igen!

    SvaraRadera