onsdag 16 februari 2011

Inte riktigt än......

Bara att konstatera-inte frisk än!Men kanske lite bättre i varje fall.....

Därför har jag tänkt mig försöka klämma in en långpromenad på lunchen i dag för att fånga lite ljus och andas frisk luft för att försöka påskynda tillfrisknandet. Inget blir bättre av att sitta inne och tycka synd om sig själv. Jag känner dock en viss stress inför imorgon då jag har min lunchspinning, har kollat med mina kollegor och dessvärre kan ingen hjälpa mig imorgon så jag måste vara frisk om inte klassen än en gång måste ställas in. Vilket inte är så bra då jag vet hur många underbart träningssugna kunder som brukar vilja köra.....ÅH, vad jag saknar instruerandet, pulsen, svetten, adrenalinet......!!!!

Men som jag tjatat om många gånger tidigare.....hosta och halsont=absolut ingen kondition. Det håller jag stenhårt på så hur morgondagen blir återstår att se. Håll tummarna!

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att du är tillbaka i morgon. Drick, ät och sov! Kram

    SvaraRadera
  2. Verkar vara en seg förkylning. Men nu ska den ge med sig va? Håller tummarna!

    SvaraRadera