torsdag 10 februari 2011

Raspig hals

Vaknade i morse med en raspig hals.....fasen.....d-kla skit....neeeej...var det första jag tänkte. Jag har min lunchspinning idag-jag älskar torsdagarna då jag får träffa alla taggade kunder som vill köra hårt!

MEN halsont betyder alltid ett stort NEJ när det gäller konditionsträning trots att det krävs att jag övertalar mig själv en stund innan jag inser att jag faktiskt inte får köra med raspig hals. Tur jag har en förstående chef som inte heller tillåter oss instruktörer att instruera pass vid sjukdom. Tack Karro!

Får se hur det blir med morgondagens morgonspinning, men tyvärr är väl det mest troliga att jag inte kör det passet heller för att verkligen hinna bli av med den här dumma bacillen.

Dagen i dag blir alltså till att vila mycket, jobba lite med papper som behöver fixas, äta och dricka mycket och bara vara....FY FASEN vad trist att bara ta det lugnt! Det är liksom inte riktigt min grej......

7 kommentarer:

  1. Krya på dig tjejen! Mycket vila så är du snart frisk igen! Saknar dina spinningpass såklart!

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt för dig! Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Kram på dig och krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Din blogg är har grymt snygg design, och du är grymt snabb. 1.29 på Göteborgsvarvet är verkligen bra. Verkligen grymt bra!

    SvaraRadera
  5. Att ha ont i halsen är absolut det värsta som finns! När man vaknar och konstaterar att det är verklighet känns det nästan som när man fick reda på att Jultomten inte finns på riktigt! Kommer förresten aldrig glömma hur dåligt jag mådde, men jag hoppas att julen 2011 blir bra ändå trots att jag nu vet sanningen :)

    SvaraRadera
  6. Usch, stort krya på dig! Hoppas du mår bättre idag:)

    SvaraRadera