lördag 19 februari 2011

Äntligen!

I dag kände jag mig bättre när jag vaknade. Därför blev det en snabb sväng ner till gymmet på morgonen för att känna på lite vikter. Blev axlar samt några snabba övningar för rumpan....jag älskar att göra utfall med eller utan vikt och gärna med ett ben i taget för att verkligen få den där brännande känslan i rumpan och benen.

Nu hoppas jag verkligen att den här positiva trenden fortsätter och att jag är så pass frisk att jag kan hoppa upp på instruktörscykeln i morgon igen!

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna!! Ha en fortsatt bra lördag!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att du kunde träna lite styrka! Hoppas att det håller i sig nu så att du kan vara igång och träna precis som du vill!

    Jag har just haft en riktigt mysig helg med mina tjejkompisar i "din stad". Härligt!! Även om det var väldigt kallt i Linköping...

    SvaraRadera