fredag 4 februari 2011

Vilken start!


Fredag igen och morgonpass på schemat. I dag hade jag inga som helst problem att hoppa ur sängen! Underbart att känna sig pigg och energisk dvs mitt gamla vanliga jag igen! Startade upp med att köra 4 övningar rygg, framförallt hamnade fokus på något lättare vikter och flera repetitioner-brände skönt i ryggen! Även två övningar för rumpan hann jag med och en ny favorit är enbens-utfall....så skönt när musklerna skriker sluta....:)Allt detta på bara 35 minuter.

Därefter var det dags för mig att hoppa upp på cykeln och bjuda alla underbara kunder på ett 30 minuter långt expresspinning-pass. Fullt ös från första minuten till sista i dag och varenda än visade med konstiga grimaser och svettiga kroppar att de tog i för allt vad dom hade. Underbart att se och dessutom ger det mig energi att pressa ännu lite till!

Som sagt fredag idag vilket som vanligt betyder lite extra av allt här hemma i kväll. Får se vad jag ska bjuda på....:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar